Jeugdgezondheidzorg

Klik hier voor informatie over het team Jeugdgezondheidszorg voor onze school.

Klik hier voor informatie over de werkwijze voor het schooljaar 2021-2022 voor onze school.

Even voorstellen:

Jeugdverpleegkundige op uw school

Mijn naam is Maria Krabbenborg sinds 2005 werkzaam als jeugdverpleegkundige bij GGD Noord-en Oost Gelderland.

Het komende schooljaar zal ik net als andere jaren voor de scholen in Borculo en Neede een vast aanspreekpunt zijn. Sommigen hebben mij al eens ontmoet, voor anderen  ben ik een nieuw gezicht.

Naast de reguliere contactmomenten heeft de GGD ook een paar keer per jaar een inloopspreekuur voor ouders op school, op het Consultatiebureau of bij het Gemeentehuis in Borculo.

Dit kan zijn bij de jeugdarts of jeugdverpleegkundige.

Zie voor data en locatie nieuwsbrief ouders van school. Ik hoop tijdens de controle of het inloopspreekuur u verder te kunnen helpen met vragen rondom opvoeding,  pesten, scheiding, psycho- sociale problemen, faalangst, voeding en gewicht, maar ook vragen over slapen, zindelijkheid en vaccinaties.

Als ouder bent u ook van harte welkom wanneer u de lengte/het gewicht van uw kind wil weten of graag de ogen of oren wil laten testen.

Het advies is om dan een afspraak te maken want ik weet nooit hoe druk het wordt.

Dan hoeft u immers niet te wachten.

U kunt trouwens altijd met een vraag of advies bij mij terecht daarvoor hoeft u niet te wachten tot er weer een inloopspreekuur komt.

Afspraak maken kan  via de mail, WhatsApp of telefoon.

Maria Krabbenborg, jeugdverpleegkundige

• 06 - 256 440 77(Whatsapp )
  • 088 - 4433206 (direct)
  • 088 - 4433000 (algemeen)