Kerst

Kerstknutselworkshops

Om de school in een mooie kerstsfeer te krijgen, organiseren wij bij de start van de kerstperiode creatieve kerstworkshops. De leerlingen gaan in gemengde groepjes (groep 1 t/m 8) langs verschillende knutselonderdelen. Zo maken ze o.a. een kerstbakje, -lichtje, -hanger en kersttekening. De oudere leerlingen helpen de jongere kinderen. Ook zijn er een aantal ouders die tijdens deze kerstknutselactiviteit komen helpen. Zo is deze dag altijd een gezellig samenzijn.

kerstknutsel1       kerstknutsel2

Kerstdiner

Op de laatste donderdagavond voor de kerstvakantie houden wij op school een feestelijk kerstdiner. Alle leerlingen nemen hapjes mee naar school waarmee een heerlijk buffet wordt gevormd. De ouderraad zorgt voor een feestelijke aankleding, voor lekkere drankjes en een toetje. Voor de ouders is er een gezellig kerstborrel die wordt georganiseerd door de Medezeggeschapsraad.

kerstdiner